Добрый день. Уже год Comigo работает, без проблем. Но у меня BT, живу в Лондоне.
BT интерент работает постоянно с перебоями. Поэтому перешел на Virgin. Стало работать лучше, без перебоев. Про BT забыл.
Но нужно отлкючать BT и finish contract- не будешь же платить за 2 провайдер. Но как раз за неделю до конца контракта с BT, приставка отключилась.
Пытался настроить - не видит приставка Virgin! Пришлось подключить опять BT. Все заработало. Но Virgin Wi Fi не появился в списке.
До этого пришло такое письмо от Virgin -
We are sending you this educational email because you are the main account holder. The sharing of copyrighted material may not be something you did personally, but it was carried out using your broadband connection.
How is the information collected?
Representatives of content owners such as artists, moviemakers, record labels, authors, games publishers and broadcasters routinely monitor file-sharing networks to see if their copyright protected content is being made available and shared without their permission. If they notice an Internet Protocol (IP) address sharing their content (e.g. music, movies, books, games, sports broadcasts and other TV shows) without their permission, they let us know and we contact the broadband account holder associated with that IP address.
Has Virgin Media shared my account information?
We do not share any information that identifies who you are with the Get It Right from a Genuine Site campaign or any of the content owners.
Вот я думаю, может они посчитали Картину какой-то программой...и закрыли доступ? Что теперь делать?